




Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Мотоцикл легкий дорожній SPARK SP150R-11 бензиновий чотиритактний двомісний 150 кубів 90 км/год»
Мотоцикл легкий дорожній SPARK SP150R-11 бензиновий чотиритактний двомісний 150 кубів 90 км/год

Мотоцикл SPARK SP150R-11 — легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделі двигуна, ходової частини, кермового керування й низки інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13.
Основна відмінність SP150R-11 — «елегантний», плавний, але водночас цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього та заднього крил, накладки глушника.

Загалом дизайн SP150R-11 призначений для аудиторії з трохи спокійнішими смаками, ніж відверто «молодійжний» SP150R-13. До того ж SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є ручкою для пасажира.
Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар — в окремому корпусі, великому, добре помітний не лише ззаду, а й з боків.
Паливний бак великий, місткістю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена та плавно стикується із сидінням — красиво та зручно. Глущик довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач — одноплеча, без «п'яти».

Обладнані двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має гарну репутацію українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л.с.), об'єм 144 см3. Дає розвивати непогану швидкість — до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що істотно знижує вібрацію.
Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера — вікно для контролю наявності оливи (не потрібно щоразу для перевірки викручувати корок зі щупом).
Характеристики:
- Тип мотоцикла Дорожній легкий
- Робочий об'єм двигуна, см3 144
- Максимальна швидкість, км/год 90
- Кількість місць двомісний
- Максимальне навантаження, кг 150
- Об'єм паливного бака, л. 13,0
- Номінальна витрата палива, л/100 км 2,2
- Висота сидіння водія, мм 780
- Колісна база, мм 1250
- Конструкційна маса, кг 110
- Приладна панель Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передавання, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
- Передня оптика Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Вказівники поворотів із лампами розжарювання.
- Задня оптика Задній ліхтар вбудований у обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Вказівники поворотів із лампами розжарювання
- Протиугінна сигналізація Немає
- Сидіння Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
- Блокування повороту керма Замок на стійці керма
- Блокування замка запалювання Немає
- Задній багажник Повнорозмірний
- Кофр для мотошолома Немає
- Комплект інструменту (зип) Стандартний
- Захисна накладка на глушнику Крашена
- Захисна накладка на випускній трубі Немає
- Дуги безпеки Немає
- Захист ніг пасажира Немає
- Підніжки водія Невідкидні
- Підніжки пасажира Відкидні
- Додатково Гофровані чохли на стійках передньої вилки
- Модель двигуна ZS161FMJ
- Номінальна потужність, кВт (л.с.) 8,6 / 11,7
- Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
- Тип палива Бензин з октановим числом не нижче 92
- Тип охолодження Повітряне охолодження
- Діаметр циліндра, хід поршня, мм 61 / 49.5
- Максимальні оберти колінчастого вала, об/хв 8500
- Кількість і розміщення клапанів 2, верхнє
- Розміщення розподільного вала Верхнє
- Балансувальний вал Немає
- Система подавання палива Самотік
- Паливні фільтри Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі
- Повітряний фільтр Багаторазовий поролоновий
- Оливний фільтр Полімерна сітка
- Об'єм картера двигуна та коробки передач, л 0,7
- Тип моторної оливи Напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
- Коробка передач Механічна 5-ступенева, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
- Зчеплення Механічне, багатодискове, в олійній ванні
- Тип стартера Електростартер, кікстартер
- Запалювання Електронне, CDI
- Привод заднього колеса Ланцюгове передавання 14/40 відкрите
- Напруга бортової електромережі, В 12
- Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) 14/85
- АКБ тип, місткість, А·год Кислотно олив'яна, 6,5
- Рама Дуплексний, трубчастий каркас
- Диск переднього колеса Легкосплавний литий 5-спіцевий
- Диск заднього колеса Легкосплавний литий 5-спіцевий
- Підвіска переднього колеса Телескопічна вилка
- Підвіска заднього колеса Маятникова з двома амортизаторами
- Амортизатори передні Олійні
- Амортизатори задні Пружинно-оливні
- Тип переднього гальма Дискове гідравлічне
- Тип заднього гальма Барабанний механічний
- Гальмівна рідина DOT 3, DOT 4
- Розмір шин: передня/задня 2.75-18 / 3.00-18
- Тип протектора, передній/задній Дорожній універсальний "асфальт/ґрунт"
- Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 1950×750×1210
Безкоштовна доставка новою поштою!
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | SPARK |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Класик |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 150 куб. см |
Об'єм паливного бака | 13 л |
Витрата палива | 2.2 |
Колір | Чорний |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 90 км/год |
Вага | 110 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Потужність двигуна | 11.7 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1950 мм |
Ширина | 750 мм |
Висота | 1210 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Тип призначення | Мотоцикл легкий дорожній SPARK SP150R-11 бензиновий чотиритактний двомісний 150 кубів 90 км/год |
- Ціна: 83 998 ₴
- Немає в наявності
- Код: SP150R-11
Мотоцикл легкий дорожній SPARK SP150R-11 бензиновий чотиритактний двомісний 150 кубів 90 км/год
83 998 ₴
- +380 (67) 258-02-12Оператор