




Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Мотоцикл ендуро SPARK SP200D-1 бензиновий чотиритактний двомісний 200 кубів»
Мотоцикл ендуро SPARK SP200D-1 бензиновий чотиритактний двомісний 200 кубів

SPARK SP200D-1 — це мотоцикл подвійного призначення з чітко вираженим агресивним позашляховим спортивним дизайном. Має всі атрибути справжнього "всюдиходу":
- високий кліренс;
- жорстку об'ємну раму;
- двигун із багатоточковим кріпленням і додатковим захистом картера;
- збільшений хід передньої вилки;
- посилену задню маятникову підвіску з регульованим пружинно-оливним моноамортизатором;
- виведений під заднє крило глушник із захисними накладками на випускній трубі та на самому глушнику;
- закріплений на траверсі кермової колонки щиток переднього колеса;
- поперечну силову перемичку на кермі та, звичайно ж, увігнуте "кавалерійське" сидіння водія. Колеса мають сталеві штамповані ободи з натяжними спицями та покришки з високопрофільним позашляховим протектором — добре тримають бічне навантаження.

Однак попри спортивний характер, цей мотоцикл цілком придатний для руху з пасажиром дорогами та вулицями з асфальтовим покриттям. Надійний двигун корпорації Zongshen об'ємом 197 куб.см і потужністю 14,0 л.с., з балансувальним валом, забезпечує добрі динамічні характеристики розгону та максимальну швидкість до 95 км/год.
А дисковий передній і барабанне заднє гальма ефективні та на крутому схиліі в щільному міському потоці транспорту.
Крім яскравої фари, є повний комплект приладів світлової сигналізації: світлодіодні покажчики поворотів, великий комбінований задній ліхтар, підсвітка номерного знака, світловідбивачі-катафоти. Є і зручні дзеркала заднього огляду. Тому міська експлуатація мотоцикла цілком комфортна та безпечна.

Класичне компонування. Стрелоподібні бічні обтікачі надають мотоциклу динамічного стрімкого вигляду. Дуже привабливий зовнішній вигляд.
Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі підвищують безпеку водія та пасажира.
Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння. Бічні ручки для пасажира.
Вантажність — 150 кг. Невеликий відсік для ЗІП.
Характеристики:
- Тип мотоцикла Позашляховий (ендуро) універсальний
- Робочий об'єм двигуна, см3 197
- Максимальна швидкість, км/год 95
- Кількість місць 2
- Максимальне навантаження, кг 150
- Об'єм паливного бака, л. 9,5
- Номінальна витрата палива, л/100 км 2,5
- Висота сидіння водія, мм 840
- Колісна база, мм 1350
- Конструкційна маса, кг 122
- Приладна панель Комбінована. Механічний спідометр, одометр, облік добового пробігу, індикація: нейтраль, дальнє світло, повороти
- Передня оптика Фара вбудована в обтічник, з галогеновою лампою розжарювання. Габаритні вогні з лампами розжарювання. Вказівники поворотів на гнучких кріпленнях, світлодіодні
- Задня оптика Задній ліхтар вбудований у обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит. Вказівники поворотів на гнучких кріпленнях, світлодіодні
- Протиугінна сигналізація Немає
- Сидіння Напівжорстке двомісне дворівневе
- Блокування повороту керма Замок на стійці керма
- Блокування замка запалювання Немає
- Задній багажник Немає
- Кофр для мотошолома Немає
- Комплект інструменту (зип) Стандартний
- Захисна накладка на глушнику Крашена
- Захисна накладка на випускній трубі Крашена
- Дуги безпеки Немає
- Захист ніг пасажира Немає
- Підніжки водія Відкидні
- Підніжки пасажира Відкидні
- Додатково Гофровані чохли на стійках передньої вилки, захист картера двигуна, ловець ланцюга на ланцюговому передаванні
- Модель двигуна ZS167FML-3
- Номінальна потужність, кВт (л.с.) 10,3 (14,0)
- Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів, з балансувальним валом
- Тип палива Бензин з октановим числом не нижче 92
- Тип охолодження Повітряне охолодження
- Діаметр циліндра, хід поршня, мм 67, 55,7
- Максимальні оберти колінчастого вала, об/хв 7000
- Кількість і розміщення клапанів 2, верхнє
- Розміщення розподільного вала Верхнє
- Балансувальний вал Нижнє
- Система подавання палива Самотік
- Паливні фільтри Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі
- Повітряний фільтр Поролоновий плоский
- Оливний фільтр Полімерна сітка
- Об'єм картера двигуна та коробки передач, л 1,1
- Тип моторної оливи Напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактніх мотоциклетних двигунів
- Коробка передач Механічна 5-ступенева, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
- Зчеплення Механічне, багатодискове, в олійній ванні
- Тип стартера Електростартер, кікстартер
- Запалювання Електронне, CDI
- Привод заднього колеса Ланцюгове передавання 14/40 відкрите
- Напруга бортової електромережі, В 12
- Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) 14 / 85
- АКБ тип, місткість, А·год Кислотно олив'яна, 7
- Рама Дуплексний, трубчастий каркас
- Диск переднього колеса Сталевий штампований на сталевих спицях
- Диск заднього колеса Сталевий штампований на сталевих спицях
- Підвіска переднього колеса Телескопічна вилка
- Підвіска заднього колеса Маятникова з моноамортизатором
- Амортизатори передні Олійні
- Амортизатори задні Пружинно-оливний
- Тип переднього гальма Дисковий гідравлічний
- Тип заднього гальма Барабанний механічний
- Гальмівна рідина DOT 3, DOT 4
- Розмір шин: передня/задня 80/100-21 / 120/80-18
- Тип протектора, передній/задній Позашляховий високопрофільний
- Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 2070х850х1155
Безкоштовна доставка новою поштою!
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | SPARK |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 200 куб. см |
Об'єм паливного бака | 9.5 л |
Витрата палива | 2.5 |
Колір | Білий |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 95 км/год |
Вага | 122 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Потужність двигуна | 14 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2070 мм |
Ширина | 850 мм |
Висота | 1155 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Тип призначення | Мотоцикл ендуро SPARK SP200D-1 бензиновий чотиритактний двомісний 200 кубів |
- Ціна: 97 998 ₴